Music Education in a Changing World
Τύπος | Συνεδρία (Session) |
---|---|
Έναρξη | πριν 2 χρόνια ( Παρασκευή, 15 Απριλίου 2022, 19:15 ) |
Διάρκεια | 01:30:00 |
Chair | Τριανταφυλλάκη Αγγελική |
Κωδικός | Σ3 |
Αίθουσα | Αίθουσα Δ |
Νόπη Νικολάου-Τελεμάχου
Developing music skills and literacy in early years settings: professional needs of practitioners
In early years music education, the generalist teacher is expected to have knowledge for all the different subjects and at the same time an in-depth knowledge and music skills necessary to teach music (Barrett, M. S., Flynn, L. M., Brown, J. E., & Welch, G. F., 2019). However, there is a paradox in that many teachers of young children are likely to have a&... Read More
Martha Papadogianni, Τριανταφυλλάκη Αγγελική, Αναγνωστοπούλου Χριστίνα
Multi-sensory music representation in primary classroom: children's perspectives
Στο 8ο συνέδριο της ΕΕΜΕ παρουσιάσαμε μία διδακτική πρόταση για τη μουσική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η προσέγγιση σχεδιάστηκε με αφετηρία τις αρχές της ενσώματης μάθησης, συνδυάζοντας δύο αισθητηριακές οδούς: την ακουστική και την απτική. Επικεντρωνόταν στη διδασκαλία βασικών μουσικών δεξιοτήτων, όπως η αντίληψη του παλμού και ο αισθησιοκινητικός συντονισμός. Η προσέγγιση περιλάμβανε έ... Read More
αντίληψη παλμού, ακουστο-απτική εμπειρία, μοσυική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, συνέντευξεις με παιδιά, θεματική ανάλυση
Νατάσα Οικονομίδου Σταύρου, Lorraine O’Connell
Προετοιμάζοντας τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Μουσικής για ανάπτυξη προγραμμάτων σε μικροεπίπεδο: Προκλήσεις και ευκαιρίες
Student dis-engagement with and decreased interest in Music, as a school subject, is an issue repeatedly discussed in the literature calling into question traditional approaches to music teaching and learning. Curriculum scholars have advocated for a reconceptualisation of the term curriculum; a suggestion also echoed by researchers in the field of music education. Researchers call for open, fl... Read More
Αναλυτικό πρόγραμμα ως κείμενο, αναλυτικό πρόγραμμα ως πράξη, διαπραγμάτευση τους αναλυτικού προγράμματος
Εμμανουηλίδου Σοφία, Ιωάννης Ζάννος
Η χρήση του Μουσικού Προγραμματισμού στη Μουσική Εκπαίδευση ως νέα μέθοδος διδασκαλίας και τα οφέλη της.
Παρότι η ψηφιακή τεχνολογία έχει κατακλύσει καθημερινότητά μας, η γνώση της είναι πολύ περιορισμένη στους κύκλους της μουσικής. Η άγνοια των αρχών του προγραμματισμού και της ψηφιακής τεχνολογίας είναι ανασταλτικός παράγοντας στην δημιουργικότητα όταν χρησιμοποιούμε μουσική τεχνολογία. Το παρόν άρθρο υποστηρίζει ότι οι συνθέτες/μουσικοί/ερμηνευτές και, ως εκ τούτου, οι δάσκαλοι μουσικής θα ήταν... Read More
Μουσική Εκπαίδευση, Μουσικός Προγραμματισμός, SuperCollider, Τεχνικές Σύνθεσης, Μουσική τεχνολογία