Φευγαλάς Στέφανος, Μάντζιου Ναυσικά
|
Πλευρές παρουσίας της Φύσης στα σχολικά εγχειρίδια Μουσικής: Διερεύνηση ειδικών μουσικών στοιχείων στα δημοτικά τραγούδια
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ6
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Σταυρουλάκη Αναστασία
|
Σχεδιασμός ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου εκπαιδευτικών Μουσικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη μέθοδο της ΕξΑΕ
|
Αναρτημένη Ανακοίνωση
|
Π1
|
2022-04-17 11:30:00
|
el
|
Ευπραξία Φαρμάκη
|
Το χορωδιακό τραγούδι ως εκπαιδευτική διαδικασία για την τρίτη ηλικία: Η περίπτωση της χορωδίας «Ευεστώ»
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ22
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Ανδρέου Έλενα
|
“Μουσική”: συγκριτική μελέτη των αναπαραστάσεων της μουσικής από τους/τις μαθητές/τριες Γενικών Γυμνασίων και Μουσικών Σχολείων.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ21
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Μελιγκοπούλου Μαρία-Έμμα
|
Συναυλία χορωδιακής μουσικής
|
Καλλιτεχνική Δράση
|
|
|
el
|
Αδαμοπουλου Κατερινα
|
«Ανοιχτές Προσεγγίσεις» της διδασκαλίας του αυτοσχεδιασμού μέσα από άτυπες πρακτικές μάθησης: επαληθεύοντας τη θεωρία του Σπιράλ Μουσικής Ανάπτυξης των Swanwick & Tillman (1986)
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Τσαμπατζίδης π. Θεόδωρος
|
Ειδικό χρωματικό κωδικαλφάβητο και μουσική εκπαίδευση μαθητών με δυσχρωματοψία
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ4
|
2022-04-15 20:00:00
|
el
|
Μαρία Α. Αγγελή
|
Τα πέντε Στοιχεία στην πρακτική "ενωτικό τραγούδι & κίνηση στον κύκλο" / The five Elements in «unity singing & movement in the circle» practice
|
Εργαστήριο
|
|
|
el
|
Δέσποινα Χαμάλη
|
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου συναντούν το ελληνικό παραδοσιακό τραγούδι μέσα από μια σύγχρονη οπτική: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση με άξονα αναφοράς τη Θεωρία των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης (Gardner)
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ10
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Θωμόπουλος Τρύφωνας
|
Το μάθημα του πιάνου εξ αποστάσεως: μια διδακτική πρόταση που εφαρμόστηκε στο Μουσικό Σχολείο, στις έκτακτες συνθήκες καραντίνας.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ23
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Κωνσταντίνος Σοφιανός
|
Ο Σημασιολογικός Ιστός (WEB 3.0) στην Μουσική Εκπαίδευση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ15
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Μαρία Φιλιάνου
|
Από το νηπιαγωγείο έως το γυμνάσιο: η μουσική εκπαιδευτική διαδρομή ενός μαθητή με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) σε μη τυπικό περιβάλλον
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ4
|
2022-04-15 20:00:00
|
el
|
Μαρία Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου
|
Ενσωματώνοντας μουσικές δραστηριότητες στην καθημερινή φροντίδα του βρέφους: Μελέτη περίπτωσης μητέρας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ22
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Μελιγκοπούλου Μαρία-Έμμα, Τσάμη Ελπίδα
|
Οι επιπτώσεις της πανδημίας στη λειτουργία, τις δοκιμές (πρόβες) και την καλλιτεχνική δραστηριότητα των ελληνικών χορωδιών. Η σημασία της δια ζώσης διδασκαλίας και ορισμένες εναλλακτικές πρακτικές που απέφεραν θετικά αποτελέσματα.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ23
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Νασία Κώνστα
|
Ηθικά Διλήμματα και Ζητήματα Ηθικών Κρίσεων των Εκπαιδευτικών Μουσικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Δημόσια Εκπαίδευση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ19
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Αλικάκη Μαριάννα, Αγαλιανού Ολυμπία
|
Μουσικοκινητική Αγωγή Orff και Κοινωνικοσυναισθηματική Ανάπτυξη στην πρώτη και μέση παιδική ηλικία |
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ19
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Βασιλική Ζεπάτου
|
Μια γκαλερί στο στούντιο πιάνου: Η χρήση εικόνων στο μάθημα πιάνου του Μουσικού Σχολείου
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ20
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Ευθυμίου Σπυριδούλα
|
Η διδασκαλία του τραγουδιού στους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς της χώρας μας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ21
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Ζεπάτου Χρυσάνθη, Ράπτης Θεοχάρης
|
Η διαμόρφωση της μουσικής παιδαγωγικής του Friedrich Froebel: από τον πρώτο νηπιακό κήπο στα Μητρικά Τραγούδια και Χάδια
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ6
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Στάμου Λελούδα, Βαρβαρίγου Μαρία, Αγαλιανού Ολυμπία, Ραφαέλα Τρούλου, Σταύρος Ξάκης, Μάνος Κούρτης
|
Κοινοτική μουσική και κοινοτικοί μουσικοί: Η νέα εποχή, οι νέες ανάγκες, οι νέοι ρόλοι
|
Συμπόσιο
|
Σ14
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Περακάκη Ελισσάβετ
|
Καλλιεργώντας δεξιότητες συναισθηματικής νοημοσύνης μέσω των στίχων ενός τραγουδιού
|
Εργαστήριο
|
Σ17
|
2022-04-16 17:45:00
|
el
|
Λιτση Ελιονα
|
Music and Dyslexia: The Therapeutic Use of Voice. Training with a child with Dyslexia (Use of songs)
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
en
|
Ματζίρης Χρήστος, Ζαφρανάς Νικόλαος
|
Οι πειρατές της μουσικής: Ένα τεχνολογικά εμπλουτισμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι εξάσκησης στην ανάγνωση, εκτέλεση και σύνθεση μουσικής για χρήση στη σχολική τάξη
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ15
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Λιτση Ελιονα
|
The music education in the Normal School of Elbasan in Albania
|
Αναρτημένη Ανακοίνωση
|
Π1
|
2022-04-17 11:30:00
|
en
|
Θεοδωρίδης Νίκος, Ανδρούτσος Πολύβιος, Κοκκίδου Μαίη, Μυράλης Ιωάννης, Αναστασία Γρηγοριάδου, Μαριάννα Ερκέκογλου
|
Μουσική στην κοινότητα και η περίπτωση της Μπάντας δρόμου του Κρουστόφωνου με συντονιστή τον Χρήστο Ερκέκογλου
|
Συμπόσιο
|
Σ13
|
2022-04-16 13:30:00
|
el
|
Αγαλιανού Ολυμπία, Τσαφταρίδης Νικόλαος
|
Με τους ήχους της καραντίνας: διαδικτυακές συνθέσεις μουσικοκινητικής αγωγής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Ευσταθίου Ρέα
|
Μουσικές δραστηριότητες ως μέσο ενίσχυσης της διαφορετικότητας σε σχολικό περιβάλλον
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ9
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Μυγδάνης Γιάννης
|
Κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικού λογισμικού σε διαδικασίες μουσικής διδασκαλίας-μάθησης
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ15
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Τσέλιγκα Πολυξένη
|
Η διδασκαλία του ακορντεόν στα Μουσικά Σχολεία. Προς αναζήτηση μιας ταυτότητας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ20
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Καραμήτρου Κατερίνα, Μαρία Τζίμα
|
The Enchanting Pedagogic Embrace of Music and Dramatic Art in the Contemporary World of Absurdity - Dionysus and Obliquus Apollon as the Voluptuously Lamenting Educators
|
Αναρτημένη Ανακοίνωση
|
Π1
|
2022-04-17 11:30:00
|
en
|
Μαγδαληνή Καλοπανά
|
Ο κρίσιμος ρόλος της έντεχνης ελληνικής μουσικής στα Προγράμματα Σπουδών Μουσικής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ6
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Διονυσίου Ζωή, Ιωάννα Ιμέρ, Σαπνάρα Δήμητρα
|
Δημιουργία Ψηφιακού Μουσείου Ζωγραφικής των Επτανήσων και εφαρμογή μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος με διακαλλιτεχνικές δραστηριότητες στο μάθημα της μουσικής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ15
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Ακογιούνογλου Μίτσυ, Διονυσίου Ζωή
|
Μουσική στην κοινότητα των φυλακών: Ένα πρότζεκτ μουσικής στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας του Καταστήματος Κράτησης Κέρκυρας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ8
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Κωνσταντίνα Βασίλογλου
|
Έμφυλα στερεότυπα στην μουσική: Προκλήσεις και εμπόδια που αντιμετώπισαν γυναίκες σε ανδροκρατούμενους μουσικούς χώρους
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ9
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Κίτσιου Χρυσάνθη
|
«Θεωρία της μουσικής; Το αγαπημένο μου μάθημα!»
|
Εργαστήριο
|
|
|
el
|
Περακάκη Ελισσάβετ, Ζεπάτου Χρυσάνθη, Κότσιρα Ευαγγελία, Γεώργιος Τσίτας, Ανδρέου Έλενα
|
Η ανεστραμμένη τάξη στο μάθημα της Μουσικής: εφαρμογή, διδακτικές προτάσεις και προκλήσεις
|
Συμπόσιο
|
Σ1
|
2022-04-15 19:15:00
|
el
|
Ολοκτσίδου Ήβη, Κωνσταντάκου Κλειώ, Ακογιούνογλου Μίτσυ
|
Το αποτύπωμα της εμπειρίας εμψυχωτών μουσικής στην κοινότητα στην Ελλάδα και στη Γερμανία: μία φαινομενολογική προσέγγιση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ8
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Νατάσα Οικονομίδου Σταύρου, Lorraine O’Connell
|
Προετοιμάζοντας τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Μουσικής για ανάπτυξη προγραμμάτων σε μικροεπίπεδο: Προκλήσεις και ευκαιρίες
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ3
|
2022-04-15 19:15:00
|
en
|
Καμηλάκη Αρετή
|
Μουσική και Χορός σε Άτομα με ΔΑΦ. Οφέλη στην Ποιότητα Ζωής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ4
|
2022-04-15 20:00:00
|
el
|
Θαλασσινού Ιωάννα, Ευσταθίου Ρέα
|
“Let’s Rock”: Συνεργατική Μάθηση στο Ωδείο
|
Αναρτημένη Ανακοίνωση
|
Π1
|
2022-04-17 11:30:00
|
el
|
Τριανταφυλλάκη Αγγελική, Χρυσοστόμου Σμαράγδα, Αναγνωστοπούλου Χριστίνα
|
Μουσική και ευζωία: Διερευνώντας τις απόψεις προπτυχιακών φοιτητών για το ρόλο της μουσικής στη ζωή τους κατά την περίοδο της πανδημίας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ22
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Χρυσοστόμου Σμαράγδα, Βασίλης Τσέτσος, Φωτεινή Βενιέρη, Βάλια Βράκα, Βέρα Κριεζή, Στεφανία Μεράκου
|
ORCHESTRA – μια ψηφιακή πλατφόρμα για διαδραστικές πολιτιστικές εμπειρίες
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Μαρία Σαπλαούρα, Αγαλιανού Ολυμπία
|
Η Μουσικοκινητική Αγωγή Orff στην Ελλάδα: Ιστορική ανασκόπηση και προοπτική
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ6
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Ειρήνη Λιάππη
|
Το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι (ατομικό και ομαδικό) ως γνωστικό, μεταγνωστικό και ανατροφοδοτικό εργαλείο στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (σύγχρονη και ασύγχρονη)
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Τριχάκη Κυριακή
|
Η Παραδοσιακή Μουσική στην Εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Κολυδάς, Τάσος
|
Εξόρυξη γνώσης από διαδικτυακά δεδομένα σχετικά με την εκπαίδευση: ανιχνεύοντας τα γνωρίσματα της κοινότητας των εκπαιδευτικών μουσικής στην Ελλάδα μέσω του διακομιστή Ιστού της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ19
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Ζέρβα Όλγα
|
Ζωγραφίζω τον ήχο και ακούω την εικόνα... από απόσταση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ23
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Χριστίνα Καλλιώδη, Γιώργος Τσίρης, Αδαμοπούλου Χριστιάνα, Ακογιούνογλου Μίτσυ, Μαρία Φρουδάκη
|
Προς έναν ανοιχτό διάλογο: Σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο της μουσικοθεραπείας στην Ελλάδα
|
Συμπόσιο
|
Σ12
|
2022-04-16 13:30:00
|
el
|
Σιάσος Σπύρος
|
Στάσεις και αντιλήψεις των μαθητών για τη χρήση της Μελέτης «Του κύκλου τα γυρίσματα» στο μάθημα του ταμπουρά στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ7
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Πασσιάς Ελευθέριος
|
Τα Μουσικά Συντάγματα - ένα νέο παιδαγωγικό εργαλείο για το ελληνικό τροπικό σύστημα
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ7
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Βερβέρης Αντώνης
|
Προφορικότητα, προσπολιτισμός και η εκμάθηση της παραδοσιακής μουσικής σε περιβάλλοντα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης: Η περίπτωση ενός σύγχρονου λαϊκού οργανοπαίκτη από τη Λέσβο
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ7
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
dafni tsiouni, Αναγνωστοπούλου Χριστίνα
|
Συνθέτω & Ανασυνθέτω, Ρυθμός και Ηχοτοπίο
|
Εργαστήριο
|
|
|
el
|
Μαρία Νάκου
|
Διερευνώντας την μουσική ταυτότητα μιας έφηβης μαθήτριας στην Ελλάδα: Μελέτη περίπτωσης
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ21
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Θεοδώρα Τσιμπουρη
|
Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην επιλογή μουσικού συνόλου: μία μελέτη περίπτωσης μουσικού σχολείου
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ19
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Εμμανουηλίδου Σοφία, Ιωάννης Ζάννος
|
Η χρήση του Μουσικού Προγραμματισμού στη Μουσική Εκπαίδευση ως νέα μέθοδος διδασκαλίας και τα οφέλη της.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ3
|
2022-04-15 19:15:00
|
en
|
Μίντζα Μαρίνα, Διονυσία Τροντή
|
Χτίζοντας γέφυρες αλληλεγγύης και συνεργασίας στο μάθημα της μουσικής: μουσικές δράσεις με αφορμή την ταινία Viva Cuba (2005)
|
Εργαστήριο
|
Σ16
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Ιωάννης Αθανασίου, Παναγιούλα Καρέτσου, Πασσιάς Ελευθέριος
|
Το μάθημα «Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική» στα μουσικά σχολεία: μια πρώτη επισκόπηση του πεδίου και η αξιοποίηση του Μέλους ως εναλλακτικού θεωρητικού συστήματος
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ7
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Πασσιάς Ελευθέριος
|
Μουσικά Συντάγματα Οι Λύδιοι και Υπολύδιοι τρόποι στο Φρύγιο Σύνταγμα
|
Εργαστήριο
|
|
|
el
|
Μίντζα Μαρίνα
|
Διερευνώντας τη χρήση των μουσικών σωλήνων boomwhackers στην τυπική εκπαίδευση: μία ποιοτική έρευνα με εκπαιδευτικούς μουσικής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ19
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Ανδρέας Γλυνιάς, Νεοφύτου-Κυριακίδου Γεωργία, Βασιλική Ζεπάτου, Κολιάδη - Τηλιακού Ανθούλα, Ιωάννης Μαλαφής
|
Η ταυτότητα του Μουσικού Σχολείου: φθάνοντας στο σήμερα και οδεύοντας στο αύριο
|
Συμπόσιο
|
Σ11
|
2022-04-16 13:30:00
|
el
|
Νικολάου Ειρήνη
|
Ο αυτοσχεδιασμός στο πλαίσιο της μουσικής εκπαίδευσης ως μέσο κινητοποίησης της δημιουργικότητας
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ9
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Παρπαρά Χρυσή
|
Ψηφιακά μουσικά παιχνίδια με αφορμή ένα παραμύθι
|
Εργαστήριο
|
Σ2
|
2022-04-15 19:15:00
|
el
|
Λυδία Λινάρδου
|
Η μουσική εκπαίδευση στα χρόνια της προσφυγικής κρίσης: ο ρόλος και οι δεξιότητες του μουσικού παιδαγωγού
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ8
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Δέσποινα Γιώρα, Κωνσταντίνα Νικίδου, Αθανασία Σταματιάδου
|
Η χρήση των Audiobooks ως μία εναλλακτική προσέγγιση του παραμυθιού με μουσική μέσα από την περίπτωση μεταφοράς του βιβλίου Ο σκύλος είναι τζαζ»
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ10
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Σκαμνέλος Μάριος
|
Διδασκαλία της θεωρίας της μουσικής με τη βοήθεια του βίντεο στο καιρό της πανδημίας του COVID-19
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ23
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Χριστίνα-Ανθή Χαρισίδου
|
H κατανόηση της προφορικής μάθησης στη διδασκαλία αχλαδόσχημης λύρας σε σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα: λύρα Μακεδονίας, μια μελέτη περίπτωσης.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ7
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Georgia Mavrea
|
Θεωρητικά μοντέλα για τη διδασκαλία μουσικών του κόσμου, στη γενική σχολική τάξη.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ6
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Κόνιαρη Δήμητρα, Ακογιούνογλου Μίτσυ, Χρυσοστόμου Σμαράγδα, Τριανταφυλλάκη Αγγελική, Βερβέρης Αντώνης, Αποστολής Αριστείδης, Σγατζή Μαρία Νεφέλη
|
Εμβαθύνοντας στον αντίκτυπο της πανδημίας στο μάθημα της μουσικής: εμπειρίες, προβληματισμοί και προτάσεις
|
Συμπόσιο
|
Σ18
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Άλκηστις Τόγια, Σεργίου Παύλος, Ματζίρης Χρήστος
|
Μελετώντας τoν τρόπο εκφοράς, άρθρωσης και θεσης της μάσκας στο χορωδιακό τραγούδι: Μια εκπαιδευτική διαδραστική ψηφιακή εφαρμογή με σκοπό τη φωνητική καλλιέργεια στην ελληνική γλώσσα για ερασιτέχνες ενήλικες χορωδούς
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ15
|
2022-04-16 17:00:00
|
el
|
Αγγελική Κωνσταντακοπούλου
|
«Μαθαίνω να διαβάζω… τραγουδώντας»: Μελέτη Περίπτωσης στην Α΄ Δημοτικού
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ10
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Παπάζογλου Κωστής
|
Η παραγωγή χορωδιακών έργων για το διαδίκτυο [συνθετών όπως Palestrina (Sicut cervus) - Mendelshonn (Psalm 42) - J.S.Bach (choral) κ.ά.]
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
|
|
el
|
Ετμεκτσόγλου Ιωάννα, Σαλτάρη Ρεγγίνα, Ελένη Κοκκινομηλιώτη, Ευθυμίου Σπυριδούλα
|
«Σταχτάρες»: Μία μουσικοθεατρική παράσταση στο πλαίσιο της Ακουστικής Οικολογίας και οι επιδράσεις της στον υπό διαμόρφωση οικολογικό εαυτό
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ8
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Αδαμοπούλου Χριστιάνα, Αναγνωστοπούλου Χριστίνα, Βερύκοκκος Νίκος, Ζιάζιαρης Νίκος, Κέρζελη Κική, Σαρέλλας Μάριος
|
Ένας τρόπος για να νοιώσουμε λιγότερο μόνοι και μόνες: Παρουσίαση των διαδικτυακών μουσικών εργαστηρίων για τους φοιτητές και το προσωπικό του ΕΚΠΑ κατά την περίοδο του εγκλεισμού, στα πλαίσια της βιοψυχωκοινωνικής μονάδας μέριμνας «ΕΚΠΑμου».
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ22
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Martha Papadogianni, Τριανταφυλλάκη Αγγελική, Αναγνωστοπούλου Χριστίνα
|
Multi-sensory music representation in primary classroom: children's perspectives
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ3
|
2022-04-15 19:15:00
|
en
|
Άννα Μπαμπαλή
|
Η διδασκαλία του πιάνου στα Μουσικά Σχολεία και οι Νέες Τεχνολογίες: Η χρήση της πλατφόρμας eclass ως υποστηρικτικό εργαλείο στο μάθημα του πιάνου.
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ20
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Άννα Αρχοντοπούλου
|
Η διερεύνηση και η ερμηνείας της μουσικής συμπεριφοράς παιδιών στον χώρο του Νηπιαγωγείου
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ10
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Μαρία Μπιλικά
|
Η χρήση μη συμβατικών - αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων στο σύγχρονο ψηφιακό μάθημα της Μουσικής
|
Εργαστήριο
|
|
|
el
|
Βαρβαρίγου Μαρία, Άλκηστις Τόγια, Μυράλης Ιωάννης, Κονδυλίδου Άση
|
Ψυχική ευζωία και μουσική ενασχόληση ερασιτεχνών μουσικών - Mental wellbeing and musicking of amateur musicians
|
Συμπόσιο
|
Σ5
|
2022-04-16 09:00:00
|
el
|
Νόπη Νικολάου-Τελεμάχου
|
Developing music skills and literacy in early years settings: professional needs of practitioners
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ3
|
2022-04-15 19:15:00
|
en
|
Ράπτης Θεοχάρης
|
Η ιστορία των συναισθημάτων ως βάση για τη συναισθηματική αγωγή στο μάθημα της μουσικής
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ9
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Σαλτάρη Ρεγγίνα, Διονυσίου Ζωή
|
Κίνητρα, ταυτότητες και αξίες στις επιτελέσεις των μουσικών παιχνιδιών των παιδιών στις σχολικές αυλές
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ8
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Τσίγκα Χριστίνα, Ζαφρανάς Νικόλαος
|
Η μουσική αναπαράσταση ως εργαλείο για τη διδακτική των οργάνων
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ20
|
2022-04-17 10:00:00
|
el
|
Κοκκίδου Μαίη
|
Η φύση, η αξία και το νόημα της μουσικής εμπειρίας: θεωρήσεις και προοπτικές για τη μουσική εκπαίδευση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ21
|
2022-04-17 13:15:00
|
el
|
Αγγελίδου Σοφία
|
ΛΟΑΤΚΙ+ διαφορετικότητα και μουσική εκπαίδευση
|
Προφορική Ανακοίνωση
|
Σ9
|
2022-04-16 10:30:00
|
el
|
Estelle R. Jorgensen
|
«Μεταξύ και ανάμεσα». Πλοήγηση σε αντικρουόμενες μουσικοπαιδαγωγικές αξίες σε ταραγμένους καιρούς
|
Κεντρική Ομιλία
|
ΚΟ1
|
2022-04-15 18:00:00
|
en
|
Randall Everett Allsup
|
Διδάσκοντας στον καιρό της πανδημίας
|
Κεντρική Ομιλία
|
ΚΟ3
|
2022-04-16 19:00:00
|
en
|
Thomas A. Regelski
|
Να ‘μαστε πάλι εδώ
|
Κεντρική Ομιλία
|
ΚΟ2
|
2022-04-16 12:15:00
|
en
|
Αγαλιανού Ολυμπία
|
Μουσική εκπαίδευση ή η μουσική εκπαιδεύει: αναστοχαστική προσέγγιση στους ρόλους
|
Κεντρική Ομιλία
|
ΚΟ4
|
2022-04-17 12:00:00
|
el
|